TAKAREKJZB (BÉT)
TAKARÉK
ISIN: HU0000078175
566.0 +4.0 +0.71%
időpont: 19.11.20. 16:33
előző záró: 566.0, 19.11.20.
Nyitó ár 562.0 HUF
Napi min 558.0 HUF
Napi max 566.0 HUF
Utolsó kötés 566.0 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.11.20. 16:33
Előző záró 566.0 HUF
Termék kategória Részvény
Termék alkategória BÉT Prémium kategória
Piaci kapitalizáció 37 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) +4.0
Napi változás (%) +0.71
5 napos változás (%) 0.72
13 hetes változás (%) -10.79
52 hetes változás (%) -6.33
YTD árfolyam változás (%) -15.99
Béta (S&P500-hoz mérten) 0.37
52 heti min. záró 538.0 HUF
52 heti min. dátuma 2019.10.10.
52 heti max. záró 824.0 HUF
52 heti max. dátuma 2018.11.30.
Forgalom (db) 655
Forgalom (HUF) 0.37M
Kötések száma 5.0
10 napos átl. forg. 3 e db
3 havi átl. forg. 87 M db
EPS (Várakozás) 63.7 HUF
EPS (12 havi gördülő) 63.7 HUF
Árbevétel/részvény (Várakozás) 309.4 HUF
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) 314.4 HUF
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) 63.7 HUF
P/BV (Utolsó negyedév) 0.902
P/E (Várakozás) 8.8
P/E (12 havi gördülő) 8.8
Várható osztalék -
Várható osztalékhozam -
Osztalékhozam (5 éves átlag) -
P/S (Várakozás) 1.108
Bevétel várakozás 23.7 Mrd HUF
Adózott eredmény (Várakozás) 6.9 Mrd HUF
Adózott eredmény (12 havi gördülő) 6.9 Mrd HUF
Osztalék növekedési ütem -
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) -18.54%
EBITDA 16.3 Mrd HUF
ROA (Várakozás) 0.96%
ROA (5 éves átlag) -1.35%
ROE (Várakozás) 17.19%
ROE (5 éves átlag) -13.22%
A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most