APPENINN (BÉT)
ISIN: HU0000102132
439.0 -1.0 -0.23%
időpont: 19.08.16. 17:05
előző záró: 439.0, 19.08.16.
Nyitó ár 440.0 HUF
Napi min 432.0 HUF
Napi max 440.0 HUF
Utolsó kötés 439.0 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.08.16. 17:05
Előző záró 439.0 HUF
Termék kategória Részvény
Termék alkategória BÉT Prémium kategória
Piaci kapitalizáció 21 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) -1.0
Napi változás (%) -0.23
5 napos változás (%) -2.22
13 hetes változás (%) -9.47
52 hetes változás (%) -27.51
YTD árfolyam változás (%) 4.02
Béta (S&P500-hoz mérten) 1.01
52 heti min. záró 417.5 HUF
52 heti min. dátuma 2018.12.21.
52 heti max. záró 621.0 HUF
52 heti max. dátuma 2018.08.23.
Forgalom (db) 24 357
Forgalom (HUF) 10.59M
Kötések száma 44.0
10 napos átl. forg. 27 e db
3 havi átl. forg. 797 M db
EPS (Várakozás) 118.8 HUF
EPS (12 havi gördülő) 113.4 HUF
Árbevétel/részvény (Várakozás) 50.7 HUF
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) 50.7 HUF
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) 118.8 HUF
P/BV (Utolsó negyedév) 1.027
P/E (Várakozás) 3.7
P/E (12 havi gördülő) 3.9
Várható osztalék -
Várható osztalékhozam -
Osztalékhozam (5 éves átlag) 0.4%
P/S (Várakozás) 9.368
Bevétel várakozás 2.3 Mrd HUF
Adózott eredmény (Várakozás) 5.3 Mrd HUF
Adózott eredmény (12 havi gördülő) 5.3 Mrd HUF
Osztalék növekedési ütem -
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) 6.72%
EBITDA 0.9 Mrd HUF
ROA (Várakozás) 16.58%
ROA (5 éves átlag) 5.31%
ROE (Várakozás) 34.73%
ROE (5 éves átlag) 13.97%
A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az olajárak és a járműipar: kéz a kézben

A kőolajpiac mindig árgus szemmel követte a járműipar alakulását, mivel az új személygépkocsi eladások száma általában jól lekövette az olajkereslet alakulását. Vagyis aki új autót vagy nehézgépjárművet vett, az általában használta is, mégpedig az átlaghoz képest lényegesen többet. A járműgyártás dinamikája már tavaly is megtorpant, idén pedig még rosszabb a helyzet, ami az olajkeresletre nem vetít túl optimista képet előre.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most