RICHTER (BÉT)
RICHTER GEDEON
10 040 HUF
-140 -1.38%Előző záró: 10 040 (25.07.07.)
Legfontosabb adatok
Nyitó ár | 10 180 HUF |
Napi min | 10 030 HUF |
Napi max | 10 230 HUF |
Utolsó kötés | 10 040 HUF |
Utolsó kötés ideje | 2025.07.07. 17:06 |
Előző záró | 10 040 HUF |
Termék kategória | Részvény |
Termék alkategória | BÉT Prémium kategória |
Piaci kapitalizáció | 1 897 Mrd HUF |
Piac | BÉT |
Devizanem | HUF |
Napi változás (HUF) | -140 |
Napi változás (%) | -1.38 |
5 napos változás (%) | 0.69 |
13 hetes változás (%) | 1.19 |
52 hetes változás (%) | 5.55 |
YTD árfolyam változás (%) | -2.12 |
Béta (S&P500-hoz mérten) | 0.63 |
52 heti min. záró | 9 500 HUF |
52 heti min. dátuma | 2025.04.07. |
52 heti max. záró | 11 260 HUF |
52 heti max. dátuma | 2024.10.10. |
Forgalom (db) | 73 411 |
Forgalom (HUF) | 739.44M |
Kötések száma | 569 |
10 napos átl. forg. | 187 e db |
3 havi átl. forg. | 4 228 M db |
EPS (Várakozás) | 1 307.2 HUF |
EPS (12 havi gördülő) | 1 307.0 HUF |
Árbevétel/részvény (Várakozás) | 4 685.6 HUF |
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) | 4 799.5 HUF |
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) | 1 307.2 HUF |
P/BV (Utolsó negyedév) | 1.387 |
P/E (Várakozás) | 7.8 |
P/E (12 havi gördülő) | 7.8 |
Várható osztalék | 508.6 HUF |
Várható osztalékhozam | 5.0% |
Osztalékhozam (5 éves átlag) | 4.1% |
P/S (Várakozás) | 2.212 |
Bevétel várakozás | 857.5 Mrd HUF |
Adózott eredmény (Várakozás) | 239.2 Mrd HUF |
Adózott eredmény (12 havi gördülő) | 239.2 Mrd HUF |
Osztalék növekedési ütem | - |
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) | 11.05% |
EBITDA | 285.1 Mrd HUF |
ROA (Várakozás) | 16.16% |
ROA (5 éves átlag) | 13.55% |
ROE (Várakozás) | 19.68% |
ROE (5 éves átlag) | 16.48% |
Kiemelt tartalmunk
Hamarosan érkeznek a repülő autók - vajon megéri beszállni?
A repülő autók régóta foglalkoztatják az emberiség fantáziáját. A sci-fikben már évtizedek óta szerepelnek, de a valós életben a közelmúltig váratott magára a megjelenésük. Az elmúlt években azonban felpörögtek az események ezen a területen is. Az elektromos autók egyre nagyobb tért hódítanak, igaz, jelenleg csak a földön. Ugyanakkor több ígéretes vállalat is foglalkozik az úgynevezett eVTOL (electric vertical take-off and landing), azaz függőleges fel- és leszállásra képes elektromos járművek fejlesztésével.