MOL (BÉT)
2 968 HUF
-2 -0.07%Előző záró: 2 970 (25.07.02.)
Legfontosabb adatok
Nyitó ár | 2 960 HUF |
Napi min | 2 932 HUF |
Napi max | 2 968 HUF |
Utolsó kötés | 2 968 HUF |
Utolsó kötés ideje | 2025.07.02. 16:57 |
Előző záró | 2 970 HUF |
Termék kategória | Részvény |
Termék alkategória | BÉT Prémium kategória |
Piaci kapitalizáció | 2 434 Mrd HUF |
Piac | BÉT |
Devizanem | HUF |
Napi változás (HUF) | -2 |
Napi változás (%) | -0.07 |
5 napos változás (%) | -0.07 |
13 hetes változás (%) | -1.79 |
52 hetes változás (%) | 2.41 |
YTD árfolyam változás (%) | 8.79 |
Béta (S&P500-hoz mérten) | 0.90 |
52 heti min. záró | 2 558 HUF |
52 heti min. dátuma | 2024.08.30. |
52 heti max. záró | 3 168 HUF |
52 heti max. dátuma | 2025.05.29. |
Forgalom (db) | 362 194 |
Forgalom (HUF) | 1 069.73M |
Kötések száma | 1143 |
10 napos átl. forg. | 616 e db |
3 havi átl. forg. | 15 186 M db |
EPS (Várakozás) | 496.2 HUF |
EPS (12 havi gördülő) | 609.2 HUF |
Árbevétel/részvény (Várakozás) | 12 370.8 HUF |
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) | 11 715.3 HUF |
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) | 496.2 HUF |
P/BV (Utolsó negyedév) | 0.438 |
P/E (Várakozás) | 6.0 |
P/E (12 havi gördülő) | 4.9 |
Várható osztalék | 275.0 HUF |
Várható osztalékhozam | 9.3% |
Osztalékhozam (5 éves átlag) | 9.9% |
P/S (Várakozás) | 0.265 |
Bevétel várakozás | 9 178.7 Mrd HUF |
Adózott eredmény (Várakozás) | 368.2 Mrd HUF |
Adózott eredmény (12 havi gördülő) | 424.6 Mrd HUF |
Osztalék növekedési ütem | - |
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) | 11.75% |
EBITDA | 1 042.9 Mrd HUF |
ROA (Várakozás) | 4.90% |
ROA (5 éves átlag) | 6.11% |
ROE (Várakozás) | 9.11% |
ROE (5 éves átlag) | 12.73% |
Kiemelt tartalmunk
Hamarosan érkeznek a repülő autók - vajon megéri beszállni?
A repülő autók régóta foglalkoztatják az emberiség fantáziáját. A sci-fikben már évtizedek óta szerepelnek, de a valós életben a közelmúltig váratott magára a megjelenésük. Az elmúlt években azonban felpörögtek az események ezen a területen is. Az elektromos autók egyre nagyobb tért hódítanak, igaz, jelenleg csak a földön. Ugyanakkor több ígéretes vállalat is foglalkozik az úgynevezett eVTOL (electric vertical take-off and landing), azaz függőleges fel- és leszállásra képes elektromos járművek fejlesztésével.