ANY (BÉT)
ÁLLAMI NYOMDA 98
ISIN: HU0000093257
1 370 - -
időpont: 19.11.20. 16:59
előző záró: 1 370, 19.11.20.
Nyitó ár 1 355 HUF
Napi min 1 355 HUF
Napi max 1 370 HUF
Utolsó kötés 1 370 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.11.20. 16:59
Előző záró 1 370 HUF
Termék kategória Részvény
Termék alkategória BÉT Prémium kategória
Piaci kapitalizáció 20 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) -
Napi változás (%) -
5 napos változás (%) 1.11
13 hetes változás (%) 4.98
52 hetes változás (%) 16.10
YTD árfolyam változás (%) 5.79
Béta (S&P500-hoz mérten) 0.52
52 heti min. záró 1 175 HUF
52 heti min. dátuma 2018.11.20.
52 heti max. záró 1 390 HUF
52 heti max. dátuma 2019.01.24.
Forgalom (db) 4 531
Forgalom (HUF) 6.15M
Kötések száma 14
10 napos átl. forg. 3 e db
3 havi átl. forg. 138 M db
EPS (Várakozás) 79.4 HUF
EPS (12 havi gördülő) 81.4 HUF
Árbevétel/részvény (Várakozás) 2 127.9 HUF
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) 2 159.6 HUF
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) 79.4 HUF
P/BV (Utolsó negyedév) 2.923
P/E (Várakozás) 17.2
P/E (12 havi gördülő) 16.8
Várható osztalék 81.0 HUF
Várható osztalékhozam 5.9%
Osztalékhozam (5 éves átlag) 6.9%
P/S (Várakozás) 0.664
Bevétel várakozás 30.5 Mrd HUF
Adózott eredmény (Várakozás) 1.1 Mrd HUF
Adózott eredmény (12 havi gördülő) 1.2 Mrd HUF
Osztalék növekedési ütem -
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) 11.12%
EBITDA 2.9 Mrd HUF
ROA (Várakozás) 7.52%
ROA (5 éves átlag) 10.00%
ROE (Várakozás) 18.78%
ROE (5 éves átlag) 17.61%
A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most