DUNAHOUSE (BÉT)
Duna House Holding Nyrt
ISIN: HU0000135090
3 750 -40 -1.06%
időpont: 19.11.20. 15:14
előző záró: 3 750, 19.11.20.
Nyitó ár 3 760 HUF
Napi min 3 750 HUF
Napi max 3 760 HUF
Utolsó kötés 3 750 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.11.20. 15:14
Előző záró 3 750 HUF
Termék kategória Részvény
Termék alkategória BÉT Prémium kategória
Piaci kapitalizáció 13 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) -40
Napi változás (%) -1.06
5 napos változás (%) 0.26
13 hetes változás (%) 1.88
52 hetes változás (%) 2.99
YTD árfolyam változás (%) 1.34
Béta (S&P500-hoz mérten) -99 999.99
52 heti min. záró 3 600 HUF
52 heti min. dátuma 2018.12.21.
52 heti max. záró 4 380 HUF
52 heti max. dátuma 2019.05.06.
Forgalom (db) 223
Forgalom (HUF) 0.84M
Kötések száma 4
10 napos átl. forg. 0 e db
3 havi átl. forg. 6 M db
EPS (Várakozás) 499.5 HUF
EPS (12 havi gördülő) 304.6 HUF
Árbevétel/részvény (Várakozás) 2 444.3 HUF
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) 2 230.9 HUF
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) 499.5 HUF
P/BV (Utolsó negyedév) 2.562
P/E (Várakozás) 7.6
P/E (12 havi gördülő) 12.4
Várható osztalék 247.5 HUF
Várható osztalékhozam 6.5%
Osztalékhozam (5 éves átlag) -
P/S (Várakozás) 1.563
Bevétel várakozás 8.3 Mrd HUF
Adózott eredmény (Várakozás) 1.7 Mrd HUF
Adózott eredmény (12 havi gördülő) 1.0 Mrd HUF
Osztalék növekedési ütem -
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) -
EBITDA 2.2 Mrd HUF
ROA (Várakozás) 16.62%
ROA (5 éves átlag) -
ROE (Várakozás) 33.91%
ROE (5 éves átlag) -
A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most