MASTERPLAST (BÉT)
ISIN: HU0000093943
740.0 - -
időpont: 19.11.20. 15:42
előző záró: 740.0, 19.11.20.
Nyitó ár 740.0 HUF
Napi min 738.0 HUF
Napi max 742.0 HUF
Utolsó kötés 740.0 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.11.20. 15:42
Előző záró 740.0 HUF
Termék kategória Részvény
Termék alkategória BÉT Prémium kategória
Piaci kapitalizáció 11 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) -
Napi változás (%) -
5 napos változás (%) 0.00
13 hetes változás (%) 3.35
52 hetes változás (%) 17.46
YTD árfolyam változás (%) 14.73
Béta (S&P500-hoz mérten) 0.47
52 heti min. záró 600.0 HUF
52 heti min. dátuma 2018.12.06.
52 heti max. záró 780.0 HUF
52 heti max. dátuma 2019.10.09.
Forgalom (db) 4 540
Forgalom (HUF) 3.35M
Kötések száma 12.0
10 napos átl. forg. 6 e db
3 havi átl. forg. 181 M db
EPS (Várakozás) 75.0 HUF
EPS (12 havi gördülő) 105.6 HUF
Árbevétel/részvény (Várakozás) 2 224.5 HUF
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) 2 449.3 HUF
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) 75.0 HUF
P/BV (Utolsó negyedév) 0.973
P/E (Várakozás) 9.8
P/E (12 havi gördülő) 7.0
Várható osztalék 35.2 HUF
Várható osztalékhozam 4.6%
Osztalékhozam (5 éves átlag) -
P/S (Várakozás) 0.331
Bevétel várakozás 32.4 Mrd HUF
Adózott eredmény (Várakozás) 1.1 Mrd HUF
Adózott eredmény (12 havi gördülő) 1.5 Mrd HUF
Osztalék növekedési ütem -
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) 3.66%
EBITDA 2.2 Mrd HUF
ROA (Várakozás) 4.58%
ROA (5 éves átlag) 3.83%
ROE (Várakozás) 11.77%
ROE (5 éves átlag) 9.39%
A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most