DOC (Wiener Börse)
DO & CO ORD
186.20 EUR
-0.40 -0.21%Előző záró: 186.60 (25.07.02.)
Legfontosabb adatok
Nyitó ár | 187.20 EUR |
Napi min | 184.80 EUR |
Napi max | 188.40 EUR |
Utolsó kötés | 186.20 EUR |
Utolsó kötés ideje | 2025.07.03. 16:05 |
Előző záró | 186.60 EUR |
Termék kategória | Részvény |
Termék alkategória | - |
Piaci kapitalizáció | 2 Mrd EUR |
Piac | Wiener Börse |
Devizanem | EUR |
Napi változás (EUR) | -0.40 |
Napi változás (%) | -0.21 |
5 napos változás (%) | 8.63 |
13 hetes változás (%) | 11.17 |
52 hetes változás (%) | 9.16 |
YTD árfolyam változás (%) | 0.67 |
Béta (S&P500-hoz mérten) | 1.39 |
52 heti min. záró | 123.00 EUR |
52 heti min. dátuma | 2025.04.09. |
52 heti max. záró | 222.00 EUR |
52 heti max. dátuma | 2025.02.20. |
Forgalom (db) | 8 034 |
Forgalom (EUR) | 1.5M |
Kötések száma | 106.00 |
10 napos átl. forg. | 14 e db |
3 havi átl. forg. | 467 M db |
EPS (Várakozás) | 8.41 EUR |
EPS (12 havi gördülő) | 8.41 EUR |
Árbevétel/részvény (Várakozás) | 209.12 EUR |
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) | 209.06 EUR |
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) | 8.41 EUR |
P/BV (Utolsó negyedév) | 4.973 |
P/E (Várakozás) | 21.54 |
P/E (12 havi gördülő) | 21.54 |
Várható osztalék | 2.00 EUR |
Várható osztalékhozam | 1.10% |
Osztalékhozam (5 éves átlag) | 0.54% |
P/S (Várakozás) | 0.866 |
Bevétel várakozás | 2.30 Mrd EUR |
Adózott eredmény (Várakozás) | 0.09 Mrd EUR |
Adózott eredmény (12 havi gördülő) | 0.09 Mrd EUR |
Osztalék növekedési ütem | - |
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) | 19.70% |
EBITDA | 0.26 Mrd EUR |
ROA (Várakozás) | 9.61% |
ROA (5 éves átlag) | 3.96% |
ROE (Várakozás) | 26.53% |
ROE (5 éves átlag) | 16.82% |
Kiemelt tartalmunk
Hamarosan érkeznek a repülő autók - vajon megéri beszállni?
A repülő autók régóta foglalkoztatják az emberiség fantáziáját. A sci-fikben már évtizedek óta szerepelnek, de a valós életben a közelmúltig váratott magára a megjelenésük. Az elmúlt években azonban felpörögtek az események ezen a területen is. Az elektromos autók egyre nagyobb tért hódítanak, igaz, jelenleg csak a földön. Ugyanakkor több ígéretes vállalat is foglalkozik az úgynevezett eVTOL (electric vertical take-off and landing), azaz függőleges fel- és leszállásra képes elektromos járművek fejlesztésével.