GSPARK (BÉT)
GRAPHISOFT PARK SE
ISIN: HU0000083696
4 330 +10 +0.23%
időpont: 19.08.16. 16:42
előző záró: 4 330, 19.08.16.
Nyitó ár 4 320 HUF
Napi min 4 310 HUF
Napi max 4 400 HUF
Utolsó kötés 4 330 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.08.16. 16:42
Előző záró 4 330 HUF
Termék kategória Részvény
Termék alkategória BÉT Prémium kategória
Piaci kapitalizáció 46 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) +10
Napi változás (%) +0.23
5 napos változás (%) -1.14
13 hetes változás (%) 20.33
52 hetes változás (%) 26.32
YTD árfolyam változás (%) 23.78
Béta (S&P500-hoz mérten) 0.36
52 heti min. záró 3 330 HUF
52 heti min. dátuma 2018.11.08.
52 heti max. záró 4 480 HUF
52 heti max. dátuma 2019.08.07.
Forgalom (db) 3 366
Forgalom (HUF) 14.56M
Kötések száma 13
10 napos átl. forg. 19 e db
3 havi átl. forg. 102 M db
EPS (Várakozás) 486.6 HUF
EPS (12 havi gördülő) 560.1 HUF
Árbevétel/részvény (Várakozás) 413.5 HUF
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) 444.8 HUF
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) 486.6 HUF
P/BV (Utolsó negyedév) 0.924
P/E (Várakozás) 8.9
P/E (12 havi gördülő) 7.7
Várható osztalék 127.7 HUF
Várható osztalékhozam 2.9%
Osztalékhozam (5 éves átlag) 3.0%
P/S (Várakozás) 11.018
Bevétel várakozás 4.2 Mrd HUF
Adózott eredmény (Várakozás) 4.9 Mrd HUF
Adózott eredmény (12 havi gördülő) 5.6 Mrd HUF
Osztalék növekedési ütem -
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) 9.55%
EBITDA 3.9 Mrd HUF
ROA (Várakozás) 6.21%
ROA (5 éves átlag) 6.93%
ROE (Várakozás) 9.31%
ROE (5 éves átlag) 11.64%
A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az olajárak és a járműipar: kéz a kézben

A kőolajpiac mindig árgus szemmel követte a járműipar alakulását, mivel az új személygépkocsi eladások száma általában jól lekövette az olajkereslet alakulását. Vagyis aki új autót vagy nehézgépjárművet vett, az általában használta is, mégpedig az átlaghoz képest lényegesen többet. A járműgyártás dinamikája már tavaly is megtorpant, idén pedig még rosszabb a helyzet, ami az olajkeresletre nem vetít túl optimista képet előre.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most