BAYN (XETRA)
BAYER N ORD
ISIN: DE000BAY0017
68.50 - -
időpont: 19.11.22. 17:29
előző záró: 68.50, 19.11.22.
Nyitó ár 68.58 EUR
Napi min 68.17 EUR
Napi max 69.04 EUR
Utolsó kötés 68.50 EUR
Utolsó kötés ideje 2019.11.22. 17:29
Előző záró 68.50 EUR
Termék kategória Részvény
Termék alkategória DAX30 részvények
Piaci kapitalizáció 64 Mrd EUR
Piac XETRA
Devizanem EUR
Napi változás (EUR) -
Napi változás (%) -
5 napos változás (%) -2.66
13 hetes változás (%) 1.15
52 hetes változás (%) 9.42
YTD árfolyam változás (%) 13.11
Béta (S&P500-hoz mérten) 1.12
52 heti min. záró 52.02 EUR
52 heti min. dátuma 2019.06.03.
52 heti max. záró 73.17 EUR
52 heti max. dátuma 2019.03.06.
Forgalom (db) 1 744 542
Forgalom (EUR) 119.66M
Kötések száma 12 194.00
10 napos átl. forg. 2 341 e db
3 havi átl. forg. 58 985 M db
EPS (Várakozás) 1.80 EUR
EPS (12 havi gördülő) -1.53 EUR
Árbevétel/részvény (Várakozás) 42.08 EUR
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) 44.69 EUR
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) 1.80 EUR
P/BV (Utolsó negyedév) 1.390
P/E (Várakozás) 38.02
P/E (12 havi gördülő) -
Várható osztalék 2.80 EUR
Várható osztalékhozam 4.09%
Osztalékhozam (5 éves átlag) 2.65%
P/S (Várakozás) 1.614
Bevétel várakozás 39.59 Mrd EUR
Adózott eredmény (Várakozás) 1.70 Mrd EUR
Adózott eredmény (12 havi gördülő) -1.50 Mrd EUR
Osztalék növekedési ütem -
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) -0.29%
EBITDA 9.86 Mrd EUR
ROA (Várakozás) 1.70%
ROA (5 éves átlag) 4.12%
ROE (Várakozás) 4.10%
ROE (5 éves átlag) 11.07%
A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most