FDX (USA)
FEDEX ORD
242.00 USD
+2.86 +1.19%Előző záró: 239.14 (25.07.02.)
Legfontosabb adatok
Nyitó ár | 243.75 USD |
Napi min | 240.90 USD |
Napi max | 245.76 USD |
Utolsó kötés | 242.00 USD |
Utolsó kötés ideje | 2025.07.03. 16:52 |
Előző záró | 239.14 USD |
Termék kategória | Részvény |
Termék alkategória | NYSE |
Piaci kapitalizáció | 56 Mrd USD |
Piac | USA |
Devizanem | USD |
Napi változás (USD) | +2.86 |
Napi változás (%) | +1.19 |
5 napos változás (%) | 2.10 |
13 hetes változás (%) | -3.16 |
52 hetes változás (%) | -21.54 |
YTD árfolyam változás (%) | -16.71 |
Béta (S&P500-hoz mérten) | 1.31 |
52 heti min. záró | 194.30 USD |
52 heti min. dátuma | 2025.04.09. |
52 heti max. záró | 313.84 USD |
52 heti max. dátuma | 2024.07.16. |
Forgalom (db) | 876 073 |
Forgalom (USD) | 213.35M |
Kötések száma | 23 676.00 |
10 napos átl. forg. | 3 453 e db |
3 havi átl. forg. | 44 248 M db |
EPS (Várakozás) | - |
EPS (12 havi gördülő) | - |
Árbevétel/részvény (Várakozás) | - |
Árbevétel/részvény (12 havi gördülő) | - |
Készpénz/részvény (Utolsó negyedéves) | - |
P/BV (Utolsó negyedév) | 2.000 |
P/E (Várakozás) | - |
P/E (12 havi gördülő) | - |
Várható osztalék | - |
Várható osztalékhozam | 2.48% |
Osztalékhozam (5 éves átlag) | - |
P/S (Várakozás) | - |
Bevétel várakozás | -100.00 Mrd USD |
Adózott eredmény (Várakozás) | -100.00 Mrd USD |
Adózott eredmény (12 havi gördülő) | -100.00 Mrd USD |
Osztalék növekedési ütem | - |
5 éves növekedési ütem (Árbevétel szerint) | - |
EBITDA | -100.00 Mrd USD |
ROA (Várakozás) | - |
ROA (5 éves átlag) | - |
ROE (Várakozás) | - |
ROE (5 éves átlag) | - |
Kiemelt tartalmunk
Hamarosan érkeznek a repülő autók - vajon megéri beszállni?
A repülő autók régóta foglalkoztatják az emberiség fantáziáját. A sci-fikben már évtizedek óta szerepelnek, de a valós életben a közelmúltig váratott magára a megjelenésük. Az elmúlt években azonban felpörögtek az események ezen a területen is. Az elektromos autók egyre nagyobb tért hódítanak, igaz, jelenleg csak a földön. Ugyanakkor több ígéretes vállalat is foglalkozik az úgynevezett eVTOL (electric vertical take-off and landing), azaz függőleges fel- és leszállásra képes elektromos járművek fejlesztésével.