EBCBKTL18 (BÉT)
Erste Commerzbank Turbo Long 18
ISIN: AT0000A29931
29 -2 -6.45%
időpont: 19.11.21. 09:05
előző záró: 31, 19.11.20.
Az Erste certifikátok és warrantok napon belüli grafikonja az árjegyzői vételi és eladási ár átlagából rajzolódik.
Árjegyzői vétel 28 HUF
Árjegyzői eladás 28 HUF
Kötési ár 4.1769
Korlát ár 4.6769
Tőkeáttétel 5.8
Szorzó 0.1
Indulás 2019.08.21.
Előző árjegyzői záró 30
Árjegyzői változás (HUF, %) -2, -6.67
Típus Turbo
Irány Long
Lejárat nyíltvégű
Utolsó ker. nap nyíltvégű
Alaptermék neve Commerzbank AG
Alaptermék devizanem EUR
Alaptermék záró 5.08
Alaptermék árfolyam 5.05
Következő rollover Nincs rollover
Következő bázisár módosítás 2019.11.25.
Nyitó ár 29 HUF
Napi min 29 HUF
Napi max 29 HUF
Utolsó kötés 29 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.11.21. 09:05
Előző záró 31 HUF
Termék kategória Certifikátok és Warrantok
Termék alkategória -
Piaci kapitalizáció 0 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) -2
Napi változás (%) -6.45
5 napos változás (%) 0.00
13 hetes változás (%) 0.00
52 hetes változás (%) 0.00
YTD árfolyam változás (%) 0.00
Béta (S&P500-hoz mérten) 0.00
52 heti min. záró 0 HUF
52 heti min. dátuma -
52 heti max. záró 0 HUF
52 heti max. dátuma -
Forgalom (db) 5 000
Forgalom (HUF) 0.15M
Kötések száma 1
10 napos átl. forg. 0 e db
3 havi átl. forg. 0 M db
DátumTípusRészletek
2019.11.15.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1769Új korlát ár: 4.6769Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.11.18.
2019.11.09.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1748Új korlát ár: 4.6748Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.11.11.
2019.11.01.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1727Új korlát ár: 4.6727Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.11.04.
2019.10.25.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1706Új korlát ár: 4.6706Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.10.28.
2019.10.18.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1685Új korlát ár: 4.6685Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.10.21.
2019.10.11.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1664Új korlát ár: 4.6664Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.10.14.
2019.10.04.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1643Új korlát ár: 4.6643Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.10.07.
2019.09.27.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1622Új korlát ár: 4.6622Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.09.30.
2019.09.20.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1602Új korlát ár: 4.6602Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.09.23.
2019.09.13.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.1581Új korlát ár: 4.6581Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.09.16.
2019.09.06.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.156Új korlát ár: 4.656Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.09.09.
2019.08.30.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.154Új korlát ár: 4.654Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.09.02.
2019.08.23.Bázisár módosításÚj kötési ár: 4.152Új korlát ár: 4.652Szorzó: 0.1Esedékesség: 2019.08.26.
Kiemelt információkat tartalmazó dokumentum (KID)

Az alábbi gombra kattintva letöltheti a termék kiemelt információkat tartalmazó, magyar nyelvű dokumentumát PDF formátumban.

A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
Az "Árjegyzői vételi ár" és az "Árjegyzői eladási ár" értékek megfelelnek a legjobb árjegyzői ajánlatoknak, és közel valós időben jelennek meg. A napi változás adatok a pillanatnyi és az utolsó kereskedési nap utolsó árjegyzői vételi árának különbségét mutatják.
Figyelem! Jelen információs oldalon közölt alaptermék árfolyamok és az ebből számított tőkeáttétel nem valós idejűek, csak információs céllal kerülnek megjelenítésre! A termékkel kapcsolatos események legkésőbb az eseményt követő napon kerülnek feldolgozásra és megjelenítésre.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most