EBOTPTS26 (BÉT)
Erste OTP Turbo Short 26
ISIN: AT0000A27992
450 - -
időpont: 19.10.25. 02:00
előző záró: 450, 19.11.20.
Az Erste certifikátok és warrantok napon belüli grafikonja az árjegyzői vételi és eladási ár átlagából rajzolódik.

A termék állapota jelenleg: "KIÜTÖTT"

Kiütés dátuma2019.10.22.Kiütési maradványérték450 HUF
Árjegyzői vétel 450 HUF
Árjegyzői eladás 3 000 HUF
Kötési ár 13 940
Korlát ár 13 440
Tőkeáttétel 200.14
Szorzó 1
Indulás 2019.03.26.
Előző árjegyzői záró 450
Árjegyzői változás (HUF, %) -145, -24.37
Típus Turbo
Irány Short
Lejárat nyíltvégű
Utolsó ker. nap nyíltvégű
Alaptermék neve OTP Bank Nyrt.
Alaptermék devizanem HUF
Alaptermék záró 14 150
Alaptermék árfolyam 14 010.00
Következő rollover Nincs rollover
Következő bázisár módosítás 2019.10.28.
Nyitó ár - HUF
Napi min 450 HUF
Napi max 450 HUF
Utolsó kötés 450 HUF
Utolsó kötés ideje 2019.10.25. 02:00
Előző záró 450 HUF
Termék kategória Certifikátok és Warrantok
Termék alkategória -
Piaci kapitalizáció 0 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) -
Napi változás (%) -
5 napos változás (%) 0.00
13 hetes változás (%) 0.00
52 hetes változás (%) 0.00
YTD árfolyam változás (%) 0.00
Béta (S&P500-hoz mérten) 0.00
52 heti min. záró 0 HUF
52 heti min. dátuma -
52 heti max. záró 0 HUF
52 heti max. dátuma -
Forgalom (db) 0
Forgalom (HUF) -
Kötések száma -
10 napos átl. forg. 0 e db
3 havi átl. forg. 0 M db
DátumTípusRészletek
2019.10.18.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13940Új korlát ár: 13440Szorzó: 1Esedékesség: 2019.10.21.
2019.10.11.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13949Új korlát ár: 13449Szorzó: 1Esedékesség: 2019.10.14.
2019.10.04.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13957Új korlát ár: 13457Szorzó: 1Esedékesség: 2019.10.07.
2019.09.27.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13965Új korlát ár: 13465Szorzó: 1Esedékesség: 2019.09.30.
2019.09.20.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13973Új korlát ár: 13473Szorzó: 1Esedékesség: 2019.09.23.
2019.09.13.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13981Új korlát ár: 13481Szorzó: 1Esedékesség: 2019.09.16.
2019.09.06.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13989Új korlát ár: 13489Szorzó: 1Esedékesség: 2019.09.09.
2019.08.30.Bázisár módosításÚj kötési ár: 13997Új korlát ár: 13497Szorzó: 1Esedékesség: 2019.09.02.
2019.08.23.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14005Új korlát ár: 13505Szorzó: 1Esedékesség: 2019.08.26.
2019.08.16.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14013Új korlát ár: 13513Szorzó: 1Esedékesség: 2019.08.21.
2019.08.09.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14020Új korlát ár: 13520Szorzó: 1Esedékesség: 2019.08.12.
2019.08.02.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14028Új korlát ár: 13528Szorzó: 1Esedékesség: 2019.08.05.
2019.07.26.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14036Új korlát ár: 13536Szorzó: 1Esedékesség: 2019.07.29.
2019.07.19.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14043Új korlát ár: 13543Szorzó: 1Esedékesség: 2019.07.22.
2019.07.12.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14051Új korlát ár: 13551Szorzó: 1Esedékesség: 2019.07.15.
2019.07.05.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14059Új korlát ár: 13559Szorzó: 1Esedékesség: 2019.07.08.
2019.06.28.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14066Új korlát ár: 13566Szorzó: 1Esedékesség: 2019.07.01.
2019.06.21.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14074Új korlát ár: 13574Szorzó: 1Esedékesség: 2019.06.24.
2019.06.14.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14082Új korlát ár: 13582Szorzó: 1Esedékesség: 2019.06.17.
2019.06.07.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14090Új korlát ár: 13590Szorzó: 1Esedékesség: 2019.06.10.
2019.05.31.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14098Új korlát ár: 13598Szorzó: 1Esedékesség: 2019.06.03.
2019.05.24.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14106Új korlát ár: 13606Szorzó: 1Esedékesség: 2019.05.27.
2019.05.23.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14114Új korlát ár: 13614Szorzó: 1Esedékesség: 2019.05.24.
2019.05.17.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14335Új korlát ár: 13835Szorzó: 1Esedékesség: 2019.05.20.
2019.05.10.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14343Új korlát ár: 13843Szorzó: 1Esedékesség: 2019.05.13.
2019.05.03.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14351Új korlát ár: 13851Szorzó: 1Esedékesség: 2019.05.06.
2019.04.26.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14359Új korlát ár: 13859Szorzó: 1Esedékesség: 2019.04.29.
2019.04.19.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14367Új korlát ár: 13867Szorzó: 1Esedékesség: 2019.04.22.
2019.04.12.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14375Új korlát ár: 13875Szorzó: 1Esedékesség: 2019.04.15.
2019.04.05.Bázisár módosításÚj kötési ár: 14384Új korlát ár: 13884Szorzó: 1Esedékesség: 2019.04.08.
2019.04.01.RolloverÚj kötési ár: 14392Új korlát ár: 13892Szorzó: 1Esedékesség: 2019.04.01.
Kiemelt információkat tartalmazó dokumentum (KID)

Az alábbi gombra kattintva letöltheti a termék kiemelt információkat tartalmazó, magyar nyelvű dokumentumát PDF formátumban.

A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
Az "Árjegyzői vételi ár" és az "Árjegyzői eladási ár" értékek megfelelnek a legjobb árjegyzői ajánlatoknak, és közel valós időben jelennek meg. A napi változás adatok a pillanatnyi és az utolsó kereskedési nap utolsó árjegyzői vételi árának különbségét mutatják.
Figyelem! Jelen információs oldalon közölt alaptermék árfolyamok és az ebből számított tőkeáttétel nem valós idejűek, csak információs céllal kerülnek megjelenítésre! A termékkel kapcsolatos események legkésőbb az eseményt követő napon kerülnek feldolgozásra és megjelenítésre.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most