EBHENHUBTS38 (BÉT)
Erste Henry Hub Turbo Short 38
ISIN: AT0000A1XGT7
152 - -
időpont: 18.08.15. 02:00
előző záró: 152, 19.11.20.
Az Erste certifikátok és warrantok napon belüli grafikonja az árjegyzői vételi és eladási ár átlagából rajzolódik.

A termék állapota jelenleg: "LEJÁRT"

Utolsó ker. nap2018.08.15.Lejárati maradványérték139 HUF
Árjegyzői vétel 152 HUF
Árjegyzői eladás 155 HUF
Kötési ár 3.478
Korlát ár 3.468
Tőkeáttétel 2.59*
Szorzó 1
Indulás 2017.08.30.
Előző árjegyzői záró 152
Árjegyzői változás (HUF, %) +9, +6.29
Típus Turbo
Irány Short
Lejárat 2018.08.21.
Utolsó ker. nap 2018.08.15.
Alaptermék neve Határidős földgáz (2019DEC)
Alaptermék devizanem USD
Alaptermék záró 2.51
Alaptermék árfolyam -
Következő rollover 2018.08.23.
Következő bázisár módosítás Nincs módosítás
Nyitó ár - HUF
Napi min 148 HUF
Napi max 152 HUF
Utolsó kötés 152 HUF
Utolsó kötés ideje 2018.08.15. 02:00
Előző záró 152 HUF
Termék kategória Certifikátok és Warrantok
Termék alkategória -
Piaci kapitalizáció 0 Mrd HUF
Piac BÉT
Devizanem HUF
Napi változás (HUF) -
Napi változás (%) -
5 napos változás (%) 0.00
13 hetes változás (%) 0.00
52 hetes változás (%) 0.00
YTD árfolyam változás (%) 0.00
Béta (S&P500-hoz mérten) 0.00
52 heti min. záró 0 HUF
52 heti min. dátuma -
52 heti max. záró 0 HUF
52 heti max. dátuma -
Forgalom (db) 0
Forgalom (HUF) -
Kötések száma -
10 napos átl. forg. 0 e db
3 havi átl. forg. 0 M db
DátumTípusRészletek
2018.07.24.RolloverÚj kötési ár: 3.478Új korlát ár: 3.468Szorzó: 1Esedékesség: 2018.07.24.
2018.06.21.RolloverÚj kötési ár: 3.5Új korlát ár: 3.49Szorzó: 1Esedékesség: 2018.06.21.
2018.05.24.RolloverÚj kötési ár: 3.505Új korlát ár: 3.495Szorzó: 1Esedékesség: 2018.05.24.
2018.04.23.RolloverÚj kötési ár: 3.467Új korlát ár: 3.457Szorzó: 1Esedékesség: 2018.04.23.
2018.03.22.RolloverÚj kötési ár: 3.433Új korlát ár: 3.423Szorzó: 1Esedékesség: 2018.03.22.
2018.02.21.RolloverÚj kötési ár: 3.399Új korlát ár: 3.389Szorzó: 1Esedékesség: 2018.02.21.
2018.01.24.RolloverÚj kötési ár: 3.379Új korlát ár: 3.369Szorzó: 1Esedékesség: 2018.01.24.
2017.12.22.RolloverÚj kötési ár: 3.825Új korlát ár: 3.815Szorzó: 1Esedékesség: 2017.12.22.
2017.11.23.RolloverÚj kötési ár: 3.826Új korlát ár: 3.816Szorzó: 1Esedékesség: 2017.11.23.
2017.10.24.RolloverÚj kötési ár: 3.73Új korlát ár: 3.72Szorzó: 1Esedékesség: 2017.10.24.
2017.09.21.RolloverÚj kötési ár: 3.57Új korlát ár: 3.56Szorzó: 1Esedékesség: 2017.09.21.
Kiemelt információkat tartalmazó dokumentum (KID)

Az alábbi gombra kattintva letöltheti a termék kiemelt információkat tartalmazó, magyar nyelvű dokumentumát PDF formátumban.

A tőzsdei piaci adatok 15 perccel késleltetett értékeket mutatnak. Adatok forrása: Thomson Reuters, Erste Befektetési Zrt.
Az "Árjegyzői vételi ár" és az "Árjegyzői eladási ár" értékek megfelelnek a legjobb árjegyzői ajánlatoknak, és közel valós időben jelennek meg. A napi változás adatok a pillanatnyi és az utolsó kereskedési nap utolsó árjegyzői vételi árának különbségét mutatják.
Figyelem! Jelen információs oldalon közölt alaptermék árfolyamok és az ebből számított tőkeáttétel nem valós idejűek, csak információs céllal kerülnek megjelenítésre! A termékkel kapcsolatos események legkésőbb az eseményt követő napon kerülnek feldolgozásra és megjelenítésre.
A táblázatokban és a grafikonon megjelenő adatok, adatszolgáltatási, vagy más technikai okokból eredő hibás megjelenéséért felelősséget nem vállalunk.
Kiemelt tartalmunk

Az SUV-ék és a klímaváltozás: mi van, ha a vásárló nem elektromos autót szeretne

A legutóbbi Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) (Forrás: https://www.iea.org/newsroom/news/2019/october/growing-preference-for-suvs-challenges-emissions-reductions-in-passenger-car-mark.html) jelentés egyik legérdekesebb pontja, hogy az elmúlt 9 év autóipari forradalma nem az elektromos autó térnyerés volt, hanem az SUV-ék (sport utility vehicle) globális robbanása. Ami megdöbbentő, hogy az IEA szerint ezek a gépjárművek elterjedése jelentette a 2010 és 2018 közötti, személygépkocsikhoz kötödő, napi 3,3 millió hordó olajkeresletnövekedés szinte teljes egészét. Az SUV-ék további terjedése gyakorlatilag teljesen redukálhatja az elektromos autók olajkereslet csökkentő hatását, ami alááshatja a klímavédelmi elképzeléseket is. Miközben a sajtó elsősorban az elektromos autó térnyeréséről beszél, olajkeresleti oldalon az SUV-ék és az önvezetők autó térnyerése legalább ilyen fontos tényezők.

A tartalom olvasásához be kell jelentkeznie.
Ha nincs még fiókja, regisztráljon most