EBSPTS87 (BÉT)
Erste S&P 500 Turbo Short 87
1 474 HUF
-65 -4.22%Előző záró: 1 474 (24.04.29.)
Legfontosabb adatok
Árjegyzői vétel | 1 471 HUF |
Árjegyzői eladás | 1 486 HUF |
Kötési ár | 5 543.5269 |
Korlát ár | |
Tőkeáttétel | 12.45* |
Szorzó | 0.01 |
Indulás | 2024.04.17. |
Előző árjegyzői záró | 1454 |
Árjegyzői változás (HUF, %) | +17, +1.17 |
Típus | Turbo |
Irány | Short |
Lejárat | nyíltvégű |
Utolsó ker. nap | nyíltvégű |
Alaptermék neve | E-mini S&P 500 (2024JUN) |
Alaptermék devizanem | USD |
Alaptermék záró | 5 131.5 |
Alaptermék árfolyam | - |
Következő rollover | 2024.06.18. |
Következő bázisár módosítás | 2024.05.06. |
Nyitó ár | 1 473 |
Napi min | 1 473 |
Napi max | 1 474 |
Utolsó kötés | 1 474 HUF |
Utolsó kötés ideje | 2024.04.29. 09:17 |
Előző záró | 1 474 HUF |
Termék kategória | Certifikátok és Warrantok |
Termék alkategória | - |
Piaci kapitalizáció | 0 Mrd HUF |
Piac | BÉT |
Devizanem | HUF |
Napi változás (HUF) | -65 |
Napi változás (%) | -4.22 |
5 napos változás (%) | 0.00 |
13 hetes változás (%) | 0.00 |
52 hetes változás (%) | 0.00 |
YTD árfolyam változás (%) | 0.00 |
Béta (S&P500-hoz mérten) | 0.00 |
52 heti min. záró | 0 HUF |
52 heti min. dátuma | - |
52 heti max. záró | 0 HUF |
52 heti max. dátuma | - |
Forgalom (db) | 75 |
Forgalom (HUF) | 118 |
Kötések száma | 2 |
10 napos átl. forg. | 0 e db |
3 havi átl. forg. | 0 M db |
Dátum | Típus | Részletek | |||
---|---|---|---|---|---|
2024.04.26. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 5543.5269 | Új korlát ár: 5443.5269 | Szorzó: 0.01 | Esedékesség: 2024.04.29. |
2024.04.19. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 5546.7625 | Új korlát ár: 5446.7625 | Szorzó: 0.01 | Esedékesség: 2024.04.22. |
Kiemelt információkat tartalmazó dokumentum (KID)
Az alábbi gombra kattintva letöltheti a termék kiemelt információkat tartalmazó, magyar nyelvű dokumentumát PDF formátumban.
KID letöltéseKiemelt tartalmunk
Az adók alapján Magyarországon drágábbnak kellene lennie a benzinnek, mint Ausztriában
Felmerült témaként az elmúlt hetekben, hogy a magyar üzemanyagárak nagyon magasak. A Gazdasági Minisztérium szeretné, ha hazánkban a régiós átlag körül lennének az üzemanyagárak, miközben jelenleg inkább az átlag felett vannak.