EBEURHUFTS79 (BÉT)
Erste EUR/HUF Turbo Short 79
111 HUF
+6 +5.71%Előző záró: 111 (24.04.26.)
Legfontosabb adatok
Árjegyzői vétel | 107 HUF |
Árjegyzői eladás | 122 HUF |
Kötési ár | 403.612 |
Korlát ár | |
Tőkeáttétel | 35 |
Szorzó | 10 |
Indulás | 2023.12.18. |
Előző árjegyzői záró | 107 |
Árjegyzői változás (HUF, %) | -, - |
Típus | Turbo |
Irány | Short |
Lejárat | nyíltvégű |
Utolsó ker. nap | nyíltvégű |
Alaptermék neve | EURHUF |
Alaptermék devizanem | HUF |
Alaptermék záró | 392.02 |
Alaptermék árfolyam | 392.40 |
Következő rollover | Nincs rollover |
Következő bázisár módosítás | 2024.04.29. |
Nyitó ár | 111 |
Napi min | 111 |
Napi max | 111 |
Utolsó kötés | 111 HUF |
Utolsó kötés ideje | 2024.04.26. 09:08 |
Előző záró | 111 HUF |
Termék kategória | Certifikátok és Warrantok |
Termék alkategória | - |
Piaci kapitalizáció | 0 Mrd HUF |
Piac | BÉT |
Devizanem | HUF |
Napi változás (HUF) | +6 |
Napi változás (%) | +5.71 |
5 napos változás (%) | 0.00 |
13 hetes változás (%) | 0.00 |
52 hetes változás (%) | 0.00 |
YTD árfolyam változás (%) | 0.00 |
Béta (S&P500-hoz mérten) | 0.00 |
52 heti min. záró | 0 HUF |
52 heti min. dátuma | - |
52 heti max. záró | 0 HUF |
52 heti max. dátuma | - |
Forgalom (db) | 2 770 |
Forgalom (HUF) | 290 |
Kötések száma | 1 |
10 napos átl. forg. | 0 e db |
3 havi átl. forg. | 0 M db |
Dátum | Típus | Részletek | |||
---|---|---|---|---|---|
2024.04.26. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.6618 | Új korlát ár: 400.6618 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.04.29. |
2024.04.19. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.612 | Új korlát ár: 400.612 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.04.22. |
2024.04.12. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.5502 | Új korlát ár: 400.5502 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.04.15. |
2024.04.05. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.49 | Új korlát ár: 400.49 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.04.08. |
2024.03.29. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.4198 | Új korlát ár: 400.4198 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.04.01. |
2024.03.22. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.3462 | Új korlát ár: 400.3462 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.03.25. |
2024.03.15. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.2602 | Új korlát ár: 400.2602 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.03.18. |
2024.03.08. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.1707 | Új korlát ár: 400.1707 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.03.11. |
2024.03.01. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 403.0782 | Új korlát ár: 400.0782 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.03.04. |
2024.02.23. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 402.9762 | Új korlát ár: 399.9762 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.02.26. |
2024.02.16. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 402.8354 | Új korlát ár: 399.8354 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.02.19. |
2024.02.09. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 402.679 | Új korlát ár: 399.679 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.02.12. |
2024.02.02. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 402.5077 | Új korlát ár: 399.5077 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.02.05. |
2024.01.26. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 402.3286 | Új korlát ár: 399.3286 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.01.29. |
2024.01.19. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 402.136 | Új korlát ár: 399.136 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.01.22. |
2024.01.12. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 401.9319 | Új korlát ár: 398.9319 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.01.15. |
2024.01.05. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 401.7094 | Új korlát ár: 398.7094 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.01.08. |
2023.12.29. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 401.4757 | Új korlát ár: 398.4757 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2024.01.01. |
2023.12.22. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 401.2377 | Új korlát ár: 398.2377 | Szorzó: 10 | Esedékesség: 2023.12.25. |
Kiemelt információkat tartalmazó dokumentum (KID)
Az alábbi gombra kattintva letöltheti a termék kiemelt információkat tartalmazó, magyar nyelvű dokumentumát PDF formátumban.
KID letöltéseKiemelt tartalmunk
Az adók alapján Magyarországon drágábbnak kellene lennie a benzinnek, mint Ausztriában
Felmerült témaként az elmúlt hetekben, hogy a magyar üzemanyagárak nagyon magasak. A Gazdasági Minisztérium szeretné, ha hazánkban a régiós átlag körül lennének az üzemanyagárak, miközben jelenleg inkább az átlag felett vannak.