Az Airbus és a Wizz Air megállapodott a repülőgép szállítások átütemezéséről. A 88 új gépet a légitársaság kérésére nem 2030-ig, hanem ennél lassabban, 2033-ig fogja a gyártó leszállítani. Ráadásul az eredeti 47...
Az Airbus és a Wizz Air megállapodott a repülőgép szállítások átütemezéséről. A 88 új gépet a légitársaság kérésére nem 2030-ig, hanem ennél lassabban, 2033-ig fogja a gyártó leszállítani. Ráadásul az eredeti 47 helyett csak 11 darab lesz a nagyobb távolságra képes A321XLR típus, a többi 36 helyett inkább a hagyományos A321neo-kat választotta a légitársaság a megváltozott stratégiához igazodva.
Higgy magadban és indíts Erste Future befektetést!
A jelen dokumentumban foglalt információk az Erste Befektetési Zrt. (székhely: 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.; tev. eng. szám: E-III/324/2008 és III/75.005-19/2002; tőzsdetagság: BÉT Zrt.; a továbbiakban: Társaság) által hitelesnek tartott forrásokon alapulnak, de azokért a Társaság szavatosságot vagy felelősséget nem vállal. A jelen dokumentumban foglaltak nem minősíthetők befektetésre való ösztönzésnek, befektetési tanácsadásnak, értékpapír jegyzésére, vételére, eladására vonatkozó felhívásnak vagy ajánlatnak. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a múltbeli teljesítmények, illetve jövőbeli becslések nem nyújtanak garanciát a jövőbeli teljesítményre nézve. A tőkepiaci és makrogazdasági helyzetet, a befektetések és azok hozamai alakulását olyan tényezők alakítják, melyre a Társaságnak nincs befolyása, a befektető által hozott döntés következményei a Társaságra nem háríthatók át. A jelen dokumentumban foglaltak – teljes vagy részleges – felhasználása, többszörözése, publikálása, átdolgozása, terjesztése kizárólag a Társaság előzetes írásos engedélyével lehetséges. A jelen dokumentumban foglaltak kiadásuk időpontjában érvényesek. További részletek:Erste Market Dokumentumok – Erste Market oldalon, illetve a Társaság ügyletek előtti tájékoztatásról szóló hirdetményében.