A tőzsdenyitás előtt tette közzé második negyedéves eredményét a Spotify. Az előfizetéses felhasználók száma 246 millióra nőtt, melyből ebben a negyedévben 7 millió új felhasználót regisztráltak a várt 6,2 millió helyett. Ezzel az aktív...
A tőzsdenyitás előtt tette közzé második negyedéves eredményét a Spotify. Az előfizetéses felhasználók száma 246 millióra nőtt, melyből ebben a negyedévben 7 millió új felhasználót regisztráltak a várt 6,2 millió helyett. Ezzel az aktív felhasználók száma 626 millióra növekedett, azonban a konszenzus 632 milliót várt az ingyenes, reklámokkal tűzdelt verziót használókkal együtt.
Az EPS 1,43 dollár volt a várt 1,14 helyett, 4,1 milliárd dolláros árbevétel mellett. Év/év viszonylatban ez kiugró teljesítmény, tavaly 3,56 milliárd dolláros árbevétel mellett részvényenként 1,71 dollár veszteséget termelt a vállalat. A harmadik negyedévben további 5 millió prémium fiókot, illetve összesítve 650 millió havi szinten aktív felhasználót várnak.
A jelentés hatására a nyitás előtt 14 százalékkal nőtt az árfolyam.
a magyar, az amerikai, az osztrák
és a német piacokon.