A generatív mesterséges intelligencia eszközeit felhasználva a termelékenység növelésével akár évi 340 milliárd dollárral is nőhet a bankszektor bevétele - állítja a McKinsey. A tanácsadócég szerint a mesterséges intelligencián alapuló...
A generatív mesterséges intelligencia eszközeit felhasználva a termelékenység növelésével akár évi 340 milliárd dollárral is nőhet a bankszektor bevétele - állítja a McKinsey. A tanácsadócég szerint a mesterséges intelligencián alapuló alkalmazások idővel átvehetik az ismétlődő feladatokat a legtöbb dolgozótól.
Az értékesítés, marketing és a call center azok közé a munkakörök közé tartoznak, amelyeket a legnagyobb valószínűséggel érint majd a változás. Az üzleti tevékenységek többségének lesznek automatizált részei, és a munkahelyeknek csak kis hányadát nem érinti majd az új techológia.
a magyar, az amerikai, az osztrák
és a német piacokon.