Credit Suisse Protect Multi Kupon Express Airbag US Cloud 2019 – 2022
A strukturált értékpapír két mögöttes terméke a Microsoft Corporation és az Adobe System ORD. Mindkettő az amerikai NASDAQ-on jegyzett és amerikai központtal működő cég, közös vonásuk, hogy globális jelenléttel rendelkező multinacionális vállalatokról van szó.
Microsoft:
- A Microsoft a világ egyik piacvezető szoftver és hardver gyártó vállalata
 - Többek között a társaság termékportfoliójába tartozik a Windows operációs rendszer, az Office szoftver csomag, az Azure felhőszolgáltatás és az Xbox konzol is
 - Üzletági bontásban a bevételek 38%-a Windows és a hardver termékek értékesítéséből származik, további 33% az Office és egyéb üzleti szoftverekhez köthető. A fennmaradó 29%-ot a felhőszolgáltatások generálják
 - A társaság legnagyobb piaca az USA, ahonnan a bevételek 51%-a származik
 - Árfolyam: https://www.bloomberg.com/quote/MSFT:US
 - A Bloomberg-en szereplő konszenzus célár 126.47
 - A részvényt 34 elemző javasolja vételre, 2 tartásra és 2 eladásra
 - Kockázatok: Verseny fokozódása a felhő alapú szolgáltatásoknál
 
Adobe:
- Az amerikai Adobe a világ egyik vezető multinacionális szoftver vállalata
 - A társaság termékei és szolgáltatásai széles körű felhasználó bázist céloznak meg. Többek között a vállalat a dizájn, marketing, kereskedelem, és applikáció fejlesztés területen dolgozókat célozza meg. A felhő alapú szolgáltatások mellett a legismertebb termékek a Photoshop illetve PDF olvasó
 - A bevételek 70%-a a digitális média üzletágból származik, amely termékei digitális tartalmak készítésére szolgálnak. A fennmaradó hányad döntő többségben a digitális reklám és marketing szolgáltatásokból származik
 - Földrajzi bontásban a bevételek 57%-ért az amerikai kontinens felel, 28%-ot és 15%-ot pedig az Európai/Afrikai és Ázsiai régiókban történő értékesítés generál
 - Árfolyam: https://www.bloomberg.com/quote/ADBE:US
 - A Bloomberg-en szereplő konszenzus célár 293.69
 - A részvényt 20 elemző javasolja vételre és 13 tartásra
 - Kockázatok: Verseny fokozódása a felhő alapú szolgáltatásoknál, a digitális marketing piac telítettségéből adódóan a marzsok szűkülése