Credit Suisse Protect Multi Kupon Express World Cup EUR 2018–2021
Az SN-t két olyan termék alkotja, mely a június 14-én kezdődő Oroszországban megrendezésre kerülő világbajnoksághoz kötődik. A két társaság az Adidas és az Anheuser-Busch InBev. Az Adidas a FIFA partnereként a meccslabda szállítója és a...
Az SN-t két olyan termék alkotja, mely a június 14-én kezdődő Oroszországban megrendezésre kerülő világbajnoksághoz kötődik. A két társaság az Adidas és az Anheuser-Busch InBev.
Az Adidas a FIFA partnereként a meccslabda szállítója és a résztvevő csapatok közül több mint 10 Adidas felszerelésben lép majd a pályára. Köztük a hazai pályán játszó oroszok, a német és a svéd csapat is. Az Adidas számára ez egy értékes média megjelenést jelent, illetve ilyenkor jellemzően megugrik az árbevétele is, például a szurkolói mezek értékesítésén keresztül. Főként a rendező országban szokott jelentősen emelkedni az árbevétel.
Az Anhauser-Busch sörgyártó csoporthoz tartozó Budweiser a Világbajnokság egyik szponzora. A VB alatt pedig tipikusan megemelkedik a sörfogyasztás. A csoporthoz a Budweiser mellett olya, Európában ismertebb márkák tartoznak, mint a Stella Artois, a Beck’s, a Leffe vagy éppen a Hoegaarden.
Adidas:
- sportszergyártó vállalat
- A csoporthoz az Adidas márkán kívül a Reebok is hozzátartozik
- Több, mint 160 országban értékesítik a termékeket
- A márka termékei összesen több, mint 150 ezer boltban vásárolhatóak meg
- A legnagyobb piaca Nyugat-Európa, ahonnan az árbevétel 30%-a származik, Észak-Amerikából és Kínából származik az árbevétel 20-20%-a.
- A kínai vámok csökkentése a ruházati termékeken hozzájárulhat az ottani növekedés fenntartásához, esetleg annak fokozásához is.
- A Bloomberg konszenzus szerinti célár 217,5 euró a részvényekre.
- 24 elemző javasolja vételre, 16 tartásra, 2 pedig eladásra.
- Árfolyam: https://www.bloomberg.com/quote/ADS:GR
- Kockázatok: Fő kockázatot a gyorsan növekvő piacok (Észak-Amerika és Kína) esetleges lassulása jelentene.
Anheuser-Busch InBev:
- A világ egyik legnagyobb sörfőzde csoportja
- Számos Amerikában és Európában ismert márka tartozik a csoporthoz, ahogy azt fent említettük is.
- Legnagyobb piaca Latin-Amerika, árbevételének 40%-a származik onnan.
- Egyesült- Államokból jön az árbevétel több mint negyede, és több, mint 15%-a jön Európából.
- A Bloomberg konszenzus szerinti célár 101,7 euró a részvényekre.
- 27 elemző javasolja vételre, 5 tartásra, 3 pedig eladásra.
- árfolyam: https://www.bloomberg.com/quote/ABI:BB
- Kockázatok: A legnagyobb kockázatot a geográfiai kockázat miatt Latin-Amerika jelenti. Illetve a jelentős méretű, ázsiai, főleg kínai vállalatok térnyerése a nemzetközi piacokon.