Az Európai Közlekedési és Környezetvédelmi Szövetség jelentése szerint az EU-ban tavaly eladott akkumulátoros elektromos autók mintegy 19,5%-a Kínából származott. Az egyesület előrejelzése szerint a távol-keleti országban gyártott járművek aránya...
Az Európai Közlekedési és Környezetvédelmi Szövetség jelentése szerint az EU-ban tavaly eladott akkumulátoros elektromos autók mintegy 19,5%-a Kínából származott. Az egyesület előrejelzése szerint a távol-keleti országban gyártott járművek aránya a régióban 2024-re várhatóan valamivel 25% fölé emelkedik, mivel a kínai gyártók, mint például a BYD, fokozzák a terjeszkedésüket.
Az Európai Közlekedési és Környezetvédelmi Szövetség szerint a jelenlegi 10%-ról legalább 25%-ra kellene emelni az elektromos autókra kivetett vámokat, hogy a Kínából származó közepes méretű elektromos autók, például a szedánok drágábbak legyenek, mint uniós versenytáraik, bár a kompakt SUV-k és a nagyobb autók még akkor is valamivel olcsóbbak maradnának.
a biztonságos befektetések
kedvelőinek.