Itt jelentkezhet be korábban regisztrált Erste Market hozzáférésével.
Amennyiben korábban csak hírleveleinket kapta, és nem regisztrált, akkor hozzáférését ezen az oldalon tudja aktiválni.

SZTORI

Holnap jelent az Alibaba legnagyobb riválisa

SZTORI
SZTORIKubicsek RékaMarketing és kommunikációs szakértő2023. március 8.   14:56

A JD.com várhatóan csütörtökön, piacnyitás előtt számol be a 2022-es negyedik negyedéves eredményeiről. Az elemzői várakozás a bevétel esetében 297,06 milliárd jüan (43,22 milliárd dollár) , amely 7,7% növekedés, ami extra kiugró eredmény az előző negyedévhez képest. Míg nyereség tekintetében Yifan Wang Bloomberg senior elemző 2,95 milliárd jüan (423,7 millió dollár) nyereséggel számol, amely az egy évvel korábban azonos időszakban a covid zárlat alatt 5,17 milliárd jüan (742,5 millió dollár) veszteség volt.

A vállalat bejelentette, hogy jövő hétfőtől egy 10 milliárd jüan (1,4 milliárd dollár) értékű kampány keretében jelentős kedvezményeket hirdet online platformján, hogy új felhasználókat csábítson el a konkurens Alibaba és Pinduoduo elől és a 2023-as évben várható gazdasági fellendülésnek már jelentősen megnövekedett felhasználószámmal vághasson neki. Ennek tükrében még érdekesebb lesz a csütörtökön várható jelentésük. Erős kapcsolata van a vállalatnak olyan csúcskategóriás márkákkal, mint a FENDI, a Lululemon, a Christian Louboutin Beauty, a BOBBI BROWN és a LA PRAIRIE, ami várhatóan továbbra is kedvezően hatott a negyedik negyedéves teljesítményére.

A 74 milliárd dollár piaci értékű vállalat egy elsősorban e-kereskedelmi tevékenységet folytató holding. A JD Retail szegmens online kiskereskedelemből, online piactérből és marketing szolgáltatásokból áll Kínában és elektronikai termékeket, háztartási gépeket és egyéb általános árukategóriákat kínál. A társaság saját online platformmal rendelkezik, amelyen keresztül lehetőséget biztosít harmadik fél kereskedők termékeinek értékesítésére is.

Az Alibaba értékesítési kockázattal néz szembe

Az Alibaba kínai kereskedelmi bevételeinek fellendülése elmaradhat a piaci várakozásoktól a március végéig tartó 4. pénzügyi negyedévben. Ennek egyik kiváltó oka a JD.com is lehet, aki árengedményeket biztosító kampányával korlátozhatja az Alibaba azon képességét, hogy több kereskedőt és vásárlót tartson meg és újakat nyerjen meg. A JD.com a több héten át tartó nőnapi akció keretén belül bizonyos kiválasztott kedvezményes árú termékekért fizetett összeg kétszeresét téríti vissza a vásárlóknak, ha a terméket más platformokon alacsonyabb áron lehet megtalálni. A JD.com kínálata ezért valószínűleg olcsóbb, mint a riválisoké. Az Alibaba céggel ellentétben a JD.com saját tulajdonú készletekkel és logisztikával rendelkezik.

"Az alacsony árak a múltban sikerünk fontos fegyvere voltak, és a jövőben is ez lesz az egyik legfontosabb fegyverünk" - mondta Richard Liu, a JD.Com alapítója.

A JD.com vállalattal kapcsolatban nagyon bizakodóak az elemzők és a kínai e-commerce cégek közül az idei évre a legnagyobb növekedési potenciált várják a konszenzusos célár alapján, amely 81,76 dollár. A Bloomberg által megkérdezett 51 elemző közül 47 vételre, 4 tartásra javasolja a cég részvényeit.

 

Forrás:

bloomberg.com
scmp.com

A bejegyzésben foglaltak kizárólag az író személyes véleményét tükrözik és nem tekinthetőek az Erste Bank Hungary Zrt., az Erste Befektetési Zrt. hivatalos szakmai álláspontjának. A bejegyzés tartalma nem minősül befektetési ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, befektetési tanácsadásnak vagy adótanácsadásnak.

Címlapkép: Shutterstock

Erste NetBroker
Állampapírok
a biztonságos befektetések
kedvelőinek.
Részletek
Erste Netbroker Állampapírok a biztonságos befektetések kedvelőinek. Részletek
Meglódult a fogyasztás márciusban
SZTORI

Meglódult a fogyasztás márciusban

Ma reggel kiskereskedelmi forgalmi adatokat tett közzé a Központi...

Megállt a globális élelmiszerár-csökkenés
AGRÁR SAROK

Megállt a globális élelmiszerár-csökkenés

Csekély változásokkal ugyan, de két év után kifulladni látszik a globális élelmiszerár-emelkedések csökkenő üteme. Áprilisban immár második...

2024. május 6.

Az Erste Befektetési Zrt. (székhelye: 1138 Bp., Népfürdő utca 24-26., 8. emelet; "az Erste") EZEN oldalon található adatkezelési tájékoztató ismeretében, a "Mentés" gomb megnyomásával egyértelműen és kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy az Erste a jelen regisztráció során megadott valamennyi személyes adatomat kezelje abból a célból, hogy az Erste Befektetési Zrt. részemre az általa nyújtott befektetési szolgáltatásokkal kapcsolatos gazdasági reklámot közvetlen üzletszerzés módszerével küldjön, az adatkezelési tájékoztatóban foglalt időtartamig.

A "Mentés" gombra való kattintással továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy az Erste Befektetési Zrt. az Erste Bank Hungary Zrt. (1138 Bp., Népfürdő utca 24-26.; a „Bank”) részére a jelen regisztráció során megadott valamennyi személyes adatomat továbbítsa annak érdekében, hogy a Bank részemre az általa nyújtott pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos gazdasági reklámot közvetlen üzletszerzés módszerével küldjön a Bankoldalon található adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerint az ott meghatározott időtartam alatt.

Erste tájékoztatását elfogadom, miszerint Erste a személyes adataimnak feldolgozásával az Idealap Kft.-t bízta meg adatfeldolgozási szerződés keretében.

Ezen felül tudomásul veszem, hogy jelen hozzájárulásomat akár az info@ersteinvestment.hu címre küldött nyilatkozatommal, akár a 06-1-2355-151 telefonszámon az Erste ügyfélszolgálatán, akár személyesen bármelyik Erste bankfiókban bármikor korlátozás és indokolás nélkül visszavonhatom.

Rendben