Itt jelentkezhet be korábban regisztrált Erste Market hozzáférésével.
Amennyiben korábban csak hírleveleinket kapta, és nem regisztrált, akkor hozzáférését ezen az oldalon tudja aktiválni.

SZTORI

10 éves az Erste Prémium szegmens

SZTORI
SZTORI2022. április 22.   09:04

A kezdetekhez képest az Erste Prémium ügyfelek száma mostanra már meghaladta a 43 ezret. A 10 éves jubileumi Prémium szegmens vezetőjével, Láng Tamással beszélgettünk.

Mit érdemes tudni az Erste Prémium szegmenséről?
Prémium ügyfeleinknek olyan szolgáltatásokat kínálunk, amellyel a mindennapi bankolás egy új oldalát ismerhetik meg. Azok vehetik igénybe, akik minimum 10 millió Ft megtakarítással rendelkeznek bankunknál, vagy 500 ezer Ft érkezik havonta a számlájukra.

Milyen trendek voltak megfigyelhetőek az elmúlt 10 évben?
Sokat fejlődött az aktív portfólió menedzsment. 10 éve, amikor elindult a szegmens, még az ingatlanalap volt a „csúcs”, ma már kiegyensúlyozott kockázatot is vállalnak a prémium ügyfelek, ami a hozamokat is emeli. Az elmúlt 10 évben fokozatosan eljutottunk oda, hogy az ügyfelek jelentős része diverzifikált portfólióval rendelkezik. Ennek köszönhetően ők is tudtak profitálni a tőkepiacok dinamikus teljesítményéből. Így ügyfeleink általában szép hozamokkal tudtak gazdagodni.

Hogy látod a szegmens jövőjét 10 év távlatában, mitől tudtok relevánsak maradni?
Biztos sok minden jobb, gyorsabb, egyszerűbb lesz, abban viszont biztos vagyok, hogy meg akarjuk őrizni a szolgáltatás magas színvonalát, személyességét. A személyes kapcsolatokat, a bizalmi viszonyt az ügyfelekkel semmi nem pótolhatja.

Fontos, hogy legyen egy erős szakmai és csapatösszetartó bázis, amit jelenleg a szegmens az Alapkezelő és a Befektetési Zrt, és a fiókhálózat együttműködése tud megadni. Bízom benne, hogy sikerül fenntartani a gyors termékfejlesztést, és az alkalmazkodó képességet. Ezek jelenleg a legértékesebb versenyelőnyeink is.

Mennyire naprakész a kapcsolat bankár és ügyfél között?
Az aktívabb ügyfelekkel akár heti kapcsolatban is vannak bankárok, de van olyan is, aki „önjáró” és csak időnként igényli bankár segítségét. Ez nagyban függ az aktuális piaci helyzettől is, a nagy mozgásoktól. A pandémia alatt pörgött igazán fel a prémium bankári vonal használata az ügyfelek részéről. Szerencsére egyre több tranzakciós folyamatot tudunk „remote” megoldásban kínálni az ügyfeleink kényelme érdekében. Már szinte minden elintézhető rögzített vonalon keresztül.

Hogyan segítik elő a Prémium bankárok az ügyfelek Pénzügyi Egészségét?
Nagyon régi mondás és törekvés az ügyfelek igényeihez igazodó portfolióépítés. A pénzügyi egészség ennek tágabb értelmezése, felmérve az Ügyfél hitel és biztosítási szükségleteit is. Ezáltal nem csak megtakarításokkal, de biztosítással és hitelkerettel is segítjük az ügyfeleink pénzügyi stabilitását, egészségét. A kihívás ebben az, hogy olyan elkötelezett, megbecsült szakértőkre van szükség, akik igényfelmérésben, és termékismeretben is erősek. A prémium az egyik legerősebb szegmens abban, hogy már értékesít komoly befektetési portfoliókat, de a hagyományos banki termékek értékesítésében is magabiztos. A bankári csapat szakmai felkészültségének és elkötelezettségének köszönhetően, jó úton haladunk.

A bejegyzésben foglaltak kizárólag az író személyes véleményét tükrözik és nem tekinthetőek az Erste Bank Hungary Zrt., az Erste Befektetési Zrt. vagy az Erste Alapkezelő Zrt. hivatalos szakmai álláspontjának. A bejegyzés tartalma nem minősül befektetési ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, befektetési tanácsadásnak vagy adótanácsadásnak.

Címlapkép: Shutterstock

Higgy magadban és indíts Erste Future befektetést!

SZTORI

Hol késik a Fed kamatvágás?

Ahogy ezt az ErsteMarket hasábjain is megírtuk*, Jerome Powell Fed elnök kedden az elmúlt hónapoknál megszokotthoz képest szigorúbb hangnemet...

Lassított a jegybank
SZTORI

Lassított a jegybank

A Monetáris Tanács mai ülésének eredménye 50...

Mekkorát szól a szója?
AGRÁR SAROK

Mekkorát szól a szója?

Miközben a megváltó növényeket keresgetjük - amelyek ismét meglendítik a növénytermesztés szekerét - rendre megfeledkezünk arról, hogy másoknak is...

2024. április 25.

Az Erste Befektetési Zrt. (székhelye: 1138 Bp., Népfürdő utca 24-26., 8. emelet; "az Erste") EZEN oldalon található adatkezelési tájékoztató ismeretében, a "Mentés" gomb megnyomásával egyértelműen és kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy az Erste a jelen regisztráció során megadott valamennyi személyes adatomat kezelje abból a célból, hogy az Erste Befektetési Zrt. részemre az általa nyújtott befektetési szolgáltatásokkal kapcsolatos gazdasági reklámot közvetlen üzletszerzés módszerével küldjön, az adatkezelési tájékoztatóban foglalt időtartamig.

A "Mentés" gombra való kattintással továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy az Erste Befektetési Zrt. az Erste Bank Hungary Zrt. (1138 Bp., Népfürdő utca 24-26.; a „Bank”) részére a jelen regisztráció során megadott valamennyi személyes adatomat továbbítsa annak érdekében, hogy a Bank részemre az általa nyújtott pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos gazdasági reklámot közvetlen üzletszerzés módszerével küldjön a Bankoldalon található adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerint az ott meghatározott időtartam alatt.

Erste tájékoztatását elfogadom, miszerint Erste a személyes adataimnak feldolgozásával az Idealap Kft.-t bízta meg adatfeldolgozási szerződés keretében.

Ezen felül tudomásul veszem, hogy jelen hozzájárulásomat akár az info@ersteinvestment.hu címre küldött nyilatkozatommal, akár a 06-1-2355-151 telefonszámon az Erste ügyfélszolgálatán, akár személyesen bármelyik Erste bankfiókban bármikor korlátozás és indokolás nélkül visszavonhatom.

Rendben