36 éve nem gyártottak ilyen kevés gépkocsit Erőteljes esés jellemezte tegnap az európai részvénypiacokat is. A CAC40 1,2%-ot, a FTSE100 1,3%-ot, a DAX 1,8%-ot zuhant. Sikertelenül zárult az AstaZeneca és az EU tegnap esti egyeztetése a...
Erőteljes esés jellemezte tegnap az európai részvénypiacokat is. A CAC40 1,2%-ot, a FTSE100 1,3%-ot, a DAX 1,8%-ot zuhant.
Sikertelenül zárult az AstaZeneca és az EU tegnap esti egyeztetése a vakcina szállításokat illetően. Az EU azt szerette volna elérni, hogy az AstraZeneca által eredetileg vállalt szállítási ütem tartása érdekében a brit gyárból is szállítsanak oltóanyagot az EU-ba, ebbe azonban nem ment bele a gyógyszervállalat. Az egyeztetések tovább folytatódnak majd, hogy hogyan lehetne pótolni a belga gyár termelésének lassú felfuttatása miatti kiesést.
Tavaly 29%-os csökkenést követően mindössze 921 ezer gépkocsit gyártottak az Egyesült Királyságban, ami 1984 óta a legalacsonyabb termelési volumen. Az idei évre 1 millió körüli darabszámra számítanak.
A WizzAir árbevétele a harmadik üzleti negyedévben a várakozásokkal összhangban 149,9 millió euró lett. A Covid 19-cel kapcsolatos bizonytalanság miatt az idei évre vonatkozóan a társaság nem tud előre jelzéssel szolgálni. A vezérigazgató elmondta, hogy a társaságnak 24-30 hónapra elegendő likviditása van akkor is, ha nem repülnek. 2021-et átmeneti évnek tekintik és inkább csak 2022-re számítanak normalizálódásra.
A BMW tegnap piaczárást követően váratlanul közölte előzetes free cash-flow alakulását. Az utolsó negyedévben 2,8 milliárd eurós készpénzramlást termelt meg a vállalat, ami majdnem a duplája az egy évvel korábbinak és jelentősen felülmúlja a várakozásokat is. Ennek köszönhetően éves szinten 3,4 milliárd euróra ugrott a free cash-flow.
A kiszivárgott hírekkel összhangban az UniCredit igazgatósága egyhangúlag támogatta Andrea Orcel vezérigazgatói kinevezését, amit a részvényesi közgyűlés április 15-én hagyhat jóvá.