EBBMWTL20 (BÉT)
Erste BMW Turbo Long 20
165 HUF
+3 +1.85%Előző záró: 165 (24.05.02.)
Legfontosabb adatok
Árjegyzői vétel | 159 HUF |
Árjegyzői eladás | 210 HUF |
Kötési ár | 98.2623 |
Korlát ár | |
Tőkeáttétel | 25.64 |
Szorzó | 0.1 |
Indulás | 2024.04.17. |
Előző árjegyzői záró | 153 |
Árjegyzői változás (HUF, %) | +6, +3.92 |
Típus | Turbo |
Irány | Long |
Lejárat | nyíltvégű |
Utolsó ker. nap | nyíltvégű |
Alaptermék neve | BMW |
Alaptermék devizanem | EUR |
Alaptermék záró | 102.45 |
Alaptermék árfolyam | 102.25 |
Következő rollover | Nincs rollover |
Következő bázisár módosítás | 2024.05.06. |
Nyitó ár | 283 |
Napi min | 162 |
Napi max | 179 |
Utolsó kötés | 165 HUF |
Utolsó kötés ideje | 2024.04.30. 09:57 |
Előző záró | 165 HUF |
Termék kategória | Certifikátok és Warrantok |
Termék alkategória | - |
Piaci kapitalizáció | 0 Mrd HUF |
Piac | BÉT |
Devizanem | HUF |
Napi változás (HUF) | +3 |
Napi változás (%) | +1.85 |
5 napos változás (%) | 0.00 |
13 hetes változás (%) | 0.00 |
52 hetes változás (%) | 0.00 |
YTD árfolyam változás (%) | 0.00 |
Béta (S&P500-hoz mérten) | 0.00 |
52 heti min. záró | 0 HUF |
52 heti min. dátuma | - |
52 heti max. záró | 0 HUF |
52 heti max. dátuma | - |
Forgalom (db) | 3 218 |
Forgalom (HUF) | 573 |
Kötések száma | 4 |
10 napos átl. forg. | 0 e db |
3 havi átl. forg. | 0 M db |
Dátum | Típus | Részletek | |||
---|---|---|---|---|---|
2024.04.26. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 98.2623 | Új korlát ár: 100.2623 | Szorzó: 0.1 | Esedékesség: 2024.04.29. |
2024.04.19. | Bázisár módosítás | Új kötési ár: 98.1313 | Új korlát ár: 100.1313 | Szorzó: 0.1 | Esedékesség: 2024.04.22. |
Kiemelt információkat tartalmazó dokumentum (KID)
Az alábbi gombra kattintva letöltheti a termék kiemelt információkat tartalmazó, magyar nyelvű dokumentumát PDF formátumban.
KID letöltéseKiemelt tartalmunk
Az adók alapján Magyarországon drágábbnak kellene lennie a benzinnek, mint Ausztriában
Felmerült témaként az elmúlt hetekben, hogy a magyar üzemanyagárak nagyon magasak. A Gazdasági Minisztérium szeretné, ha hazánkban a régiós átlag körül lennének az üzemanyagárak, miközben jelenleg inkább az átlag felett vannak.